روانسنجی نسیم فردا

در این وبلاگ سعی بر آن است که آزمونهای روانی و برنامه های این آزمونها در اختیار شما قرار بگیرد.

روانسنجی نسیم فردا

در این وبلاگ سعی بر آن است که آزمونهای روانی و برنامه های این آزمونها در اختیار شما قرار بگیرد.

کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung


کارل یونگ

کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung برجسته‌ترین شاگرد فروید(Freud بود. یونگ، مدت ۶۰ سال از زندگی خود را صرف شناخت روان پیچیده انسان و شیوه‌های برطرف کردن مشکلات آن کرد.نظریه یونگ را به ویژه به علت تاکیدی که بر ناخودآگاه دارد، می‌توان به عنوان یکی از نظریه‌های مهم روان‌کاوی به شمار آورد. با این وجود این نظریه با نظریه فروید تفاوت‌های چشمگیری دارد. شاید مهمترین آن‌ها از جنبه علمی و فلسفی و به خصوص روان‌شناسی، در این باشد که یونگ در ساخت روان آدمی، برای علیت و غایت اهمیت یکسانی قایل بود؛ در حالی که فروید تنها به جنبه علی انگیزه‌های بشر توجه می‌کرد. یونگ می‌گ%:/..DB�د: انسان نه تنها به گذشته، بلکه به آرزوی آینده زنده است. 

ادامه مطلب ...

مقاله کودک و تلویزیون



مقاله حاضر به قابلیت های تلویزیون و برنامه های کودکان و نوجوانان اشاره نموده، سپس برخی از تأثیرات مثبت و منفی تلویزیون بر کودکان و نوجوانان از جمله پرکردن اوقات فراغت، جامعه پذیری، یادگیری و خشونت را مورد بررسی قرار داده و در پایان، راه کارهایی برای به حداقل رساندن کارکردهای منفی آن ارایه نموده است.
 
ادامه مطلب ...

آزمون mmpi2 فرم 370 سوالی

دوستانی که آزمون mmpi2 فرم 370 سوالی به صورت برنامه ی اکسل را می خواهند در نظرات و یا به آدرس 


sahandasadipsy@gmail.com  پیام بدهند .


این آزمون شامل فرم 370 سوالی برای مردان و زنان به دو صورت مجزا می باشد.

که شما فایل خام آزمودنی را به آزمودنی داده و ایشان در پاسخ های مورد نظر عدد 1 را وارد می کند و شما ستون پاسخ های ایشان را copy و در فایل اصلی برنامه با توجه به جنسیت آزمودنی paste می کنید.

و در ادامه شما نمرات خام آزمودنی را در sheet 1 و در Sheet 2 نمودار بدون اصلاح k و در sheet 3 نمودار با اصلاح k را توسط برنامه به صورت خودکار خواهید داشت که دیگر نیاز به کلید تصحیح و نمره گذاری و نمودار نیست.

دوستانی که نمودارها و پاسخ نامه های نمونه را می خواهند به آدرس sahandasadipsy@gmail.com پیام بدهند.


برای داشتن فایل اصلی برنامه مبلغ 20 هزارتومان و دوستانی که از دانشجویان استاد بزرگوار دکتر حسن پاشا شریفی هستند مبلغ 10هزار تومان 

را به شماره کارت 
5892 1010 4631 6895
 سهند اسدی بانک سپه واریز نمایند.
به دلیل فعالیت های بسیاری که برای ساخت این برنامه انجام گرفته، و امید و تشویق به ادامه فعالیت ها،ما نیازمند به حمایت های شما دوستان عزیز هستیم.
با تشکر سهند اسدی

آزمون کم رویی


کم رویی چیست؟علل و راه درمان آن و دانلود آزمون

  ادامه مطلب ...

IRT در اکسل

فایل IRT و نوشتن آن در اکسل

دانلود