روانسنجی نسیم فردا

در این وبلاگ سعی بر آن است که آزمونهای روانی و برنامه های این آزمونها در اختیار شما قرار بگیرد.

روانسنجی نسیم فردا

در این وبلاگ سعی بر آن است که آزمونهای روانی و برنامه های این آزمونها در اختیار شما قرار بگیرد.

دفتر برنامه ریزی

دفتر برنامه ریزی
خیلی از دوستان هستند که اهداف بزرگی تو سرشون دارند ولی برای رسیدن به اونها برنامه ریزی و پشتکار ندارند مخصوصا تو زمینه ی درسی و برای دوستانی که میخواهند کنکور شرکت کنند چه لیسانس چه ارشد و دکترا ...
برای همین برنامه ای طراحی کردم که شما به راحتی می توانید به عنوان یه دفتر برنامه ریزی با اون کار کنید و هدف های خود را به صورت روزانه بنویسید و سپس آنها را به صورت ریز اهداف تبدیل کرده و میزان دقایقی که نیاز هست برای آنها را یادداشت کنید. و سپس میزان عملکرد خود را در آن یادداشت می کنید و به ساعات مطالعه ی روزانه ی خود دستیابی پیدا کرده و کم کم سعی و تمرکز و پشتکار خودتون را می تونید بالا ببرید.
این دفتر را با توجه به روش درس خوندن خودم طراحی کردم.
که هدف های کوچیک و قابل انعطافی برای هر روز گذاشته که دستیابی به آنها سخت نیست، و چون هدف ها کوچک هستند شما به آنها دست یافته و پاداش میگیرید و دچار نا امیدی و یاس نمی شوید و در کنار هدف های کوچک روزانه در راستای هدف ای بزرگ خود قدم برمی دارید.

امیدوارم که مورد توجه تون قرار بگیره و بتوانید ازش استفاده کنید.


دانلود رایگان با عضویت در تلگرام


همچنین برای دانلود راحت تر این پرسشنامه میتوانید در کانال تلگرامی ما عضو شده و پیام بدهید تا رایگان برایتان بفرستیم.

کانال تلگرامی گروه نسیم فردا راه اندازی شده و روزانه ازمون های روانشناسی و مقاله و مطالب روانشناسی پژوهشی و پایان نامه به صورت رایگان به مدت محدود در این کانال قرار خواهددد گرفت.
ادرس کانال:
 www.t.me/ravansanjyar

ارتباط با مدیریت:

https://t.me/sahandasadi


دانلود